mata wygłuszająca pod maskę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wiedzminek
    Classic
    • 2015
    • 14

    mata wygłuszająca pod maskę

    andrzej1962, To właśnie powinna oznaczać ze jeździsz na spoty czyli jestes aktywnym klubowiczem i to wyróżnia cię z tłumu. Jeśli niewiem jestes jak większość zarejestrowany i udzielasz się na fb to też przyklesz sobie taką naklejkę na samochód?

    [ Dodano: Sob 31 Maj, 14 23:52 ]
    Co do spotów jeżdżę rownuesz do Jaworzna więc co za problem jeśli by było w Katowicach

    [ Dodano: Sob 31 Maj, 14 23:55 ]
    http://picasaweb.google.com/m/viewer...ocp.maloslask1 tu są nasze spotkania więc ludzi jak widać sporo
  • mascotte
    Ambiente
    • 2013
    • 180

    #2
    mata wygłuszająca pod maskę

    tak oglądam alledrogo i zastanawiam się nad zakupem i sensem zakupu takiej maty, wiem że takie maty są zakładane do aut z silnikiem diesla, czy jest sens zakładać do benzyny, ma któryś z kolegów z taką matą doświadczenie? Jeśli tak to proszę o opinie. nie jest to drogi zakup, jeszcze sugestia jest taka czy nie będzie się generować zbyt wysoka temperatura w komorze silnika, skoro fabryka nie zakłada to ma to jakieś znaczenie. link do maty http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-...501839966.html
    Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY

    Komentarz

    • georgg
      RS
      • 2013
      • 17108
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      mascotte, Ja dokupiłem matę do mojej O2 FL bo producent jej poskąpił a denerwowała mnie goła blacha maski. Z podwyższoną temperaturą w komorze silnika raczej ma ona mały związek. U mnie o zakupie zadecydowaly względy estetyczne. :szeroki_usmiech
      SPOTY ŚLĄSKIE- ruszyć ZAPRASZAMY!
      ​​​
      Grzegorz

      Moja Ambitna Czarnula

      Komentarz

      • Bomber
        Ambiente
        • 2013
        • 226

        #4
        Niewątpliwie wyciszy ci się auto. Nie będzie to generować zbyt wysokiej temperatury. To jest po prostu czysta oszczędność producenta w wersjach benzynowych. W BMW ojca (benzynowym) też jej poskąpili ( zamówiłem i serwis włożył) więc taki standard obecnych czasów chyba
        Pozdrawiam,

        Bomber
        __________________
        O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
        + "Lodówka" :-)

        Komentarz

        • wozhd
          Ambiente
          • 2013
          • 103

          #5
          mascotte, też o tym myślałem ale po częściowym przestudiowaniu tematu stwierdzam że nie warto bo: wszystkie opinie użytkowników które spotkałem mówią że dołożenie maty nie spowodowało poprawy wyciszenia jak również nie wpłynęło na temperaturę "pod klapą".
          O3 1.8 TSI Blue Race

          Komentarz

          • Zorr
            RS
            • 2011
            • 2110

            #6
            mam dołożoną fabryczną i z brakiem efektu się zgadzam (aczkolwiek może się zdarzyć, iż jakiś efekt jest tylko przy wyższych obrotach a ja go zaraz po zamontowaniu nie uchwyciłem)
            Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
            Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

            Komentarz

            • Black_Dev
              Drive
              • 2013
              • 73

              #7
              Z tego co czytalem kiedys to:
              - najpierw trzeba wygłuszyć maskę przylepnymi matami a dopiero potem zakładasz tą oryginalną. Wtedy to ma sens. Inaczej faktycznie pisali ze to skórka za wyprawkę.
              -----
              O3 - zamówiona...

              Komentarz

              • Przem78
                Rider
                • 2013
                • 561

                #8
                Zamieszczone przez mascotte
                zastanawiam się nad zakupem i sensem zakupu takiej maty
                Ja zamówiłem ale tylko i wyłącznie z estetycznego punktu widzenia - ale teraz po dłuższym użytkowaniu zauważyłem, że maska się tak mocno nie nagrzewa, sprawdziłem w innym aucie i po przyłożeniu ręki było cieplej. IMO za 100pln brać i się nie zastanawiać na pewno nic się nie zepsuje a może trochę zabezpieczy się lakier na masce.
                Pozdr. Przemek

                Komentarz

                • Chris11
                  RS
                  • 2011
                  • 1587

                  #9
                  Estetyka??
                  To wy jeździcie pod maską??

                  Komentarz

                  • Przem78
                    Rider
                    • 2013
                    • 561

                    #10
                    Zamieszczone przez Chris11
                    Estetyka??
                    To wy jeździcie pod maską??
                    Nie :P ale czasami uzupełniam płyn do spryskiwaczy a widok gołej blachy wpływał fatalnie na moje samopoczucie :szeroki_usmiech
                    Pozdr. Przemek

                    Komentarz

                    • arkan
                      Drive
                      • 2011
                      • 89

                      #11
                      U mnie fabrycznie zamontowana była mata, ale ja dodatkowo wykleiłem maskę matami z firmy GMS z linków poniżej.
                      Najpierw tą:

                      później na nią ta:

                      i na koniec dodatkowo przykryłem fabryczną.
                      Dodatkowo zdjąłem fabryczne wyciszenie z podszybia w komorze silnika i wykleiłem matą z drugiego linka.
                      Na koniec efekty.
                      Sprawdzałem hałas w kabinie na biegu jałowym pożyczonym od znajomego policjanta profesjonalnym miernikiem dźwięku. Z wyklejonymi matami hałas obniżył się o 3,2 dB.
                      Dla mnie warto.
                      Tak na marginesie to później okleiłem gródź silnika od strony kabiny, blachę pod tylną kanapą oraz cały bagażnik i tylne nadkola.
                      Teraz hałas przedstawia się następująco:

                      na biegu jałowym: 35,8 dB (było 39,0 dB)
                      przy 50 km/h: 56,4 dB (było 59,1 dB)
                      przy 100 km/h: 62,4 dB (było 64,2 dB)
                      przy 130 km/h: 66,7 dB (było 68,1 dB)
                      Golf VII TDI Variant

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Lifaen, To teraz sprawdz jaka to jest roznica 3dB w realu, a nie na papierze. Jak to roznica 80dB a 77dB
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • ketivv
                          L&K
                          • 2011
                          • 1155

                          #13
                          Zamieszczone przez arkan
                          Tak na marginesie to później okleiłem gródź silnika od strony kabiny
                          ściągałeś deskę rozdzielczą ?

                          Komentarz

                          • arkan
                            Drive
                            • 2011
                            • 89

                            #14
                            Nie nie, źle to trochę napisałem. Okleiłem od strony kabiny tylko tyle ile dało radę wepchać pod deskę od dołu przechodząc w stronę nóg kierowcy i pasażera oraz dodatkowo rozkręcałem schowek od strony pasażera i tam wykleiłem.
                            Natomiast od strony silnika to odczepiłem te fabryczne wygłuszenia (górne i dolne) i tam wykleiłem blachę pod spodem.
                            Golf VII TDI Variant

                            Komentarz

                            • Zorr
                              RS
                              • 2011
                              • 2110

                              #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Lifaen, To teraz sprawdz jaka to jest roznica 3dB w realu, a nie na papierze. Jak to roznica 80dB a 77dB
                              trochę jest różnicy ... wg matematyki to 2 razy ciszej natomiast ludzie odczuwają -10dB jako hałas o połowę mniejszy
                              Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
                              Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

                              Komentarz

                              • Seed
                                Elegance
                                • 2010
                                • 875
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                #16
                                1.4 jest tak cichy, ze mata niewiele pomoze.
                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                Komentarz

                                • lukaszc2
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 376

                                  #17
                                  Jeżeli komuś to się przyda to poniżej porównanie maski bez wygłuszenia i z wygłuszeniem. Wygłuszenie w ASO kosztuje od 100-120 zł (w zależności od upustu), montaż jest banalnie prosty zajmuje góra 1 minutę.
                                  Załączone pliki
                                  Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                                  Komentarz

                                  • lempart
                                    Drive
                                    • 2013
                                    • 97

                                    #18
                                    Zamieszczone przez lukaszc2
                                    Jeżeli komuś to się przyda to poniżej porównanie maski bez wygłuszenia i z wygłuszeniem. Wygłuszenie w ASO kosztuje od 100-120 zł (w zależności od upustu), montaż jest banalnie prosty zajmuje góra 1 minutę.
                                    Jest mozliwosc wygluszenia "oryginalnie" maski w ASO dla OIII?

                                    Komentarz

                                    • lukaszc2
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 376

                                      #19
                                      Nie za bardzo rozumiem, ale może link poniżej odpowie na Twoje pytanie. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...923da3#1163299
                                      Chyba, że chodziło Ci czy konfigurując samochód można zamówić takie wygłuszenie jeśli o to Ci chodziło to ja nie spotkałem takiej opcji.
                                      Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                                      Komentarz

                                      • lempart
                                        Drive
                                        • 2013
                                        • 97

                                        #20
                                        Dzieki

                                        Chodzilo mi konkretnie o to, ze napisales "Wygłuszenie w ASO kosztuje od 100-120 zł ", co zrozumialem, ze w ASO Skody moga przeprowadzic taki zabieg

                                        OK, doczytalem Mate mozna dokupic w ASO I to jest oryginalna mata. Ciekawe czemu nie daja jej standardowo, jesli kosztuje tak niewiele.

                                        W Twoim przypadku jaki dalo efekt zamontowanie tej maty?

                                        Komentarz

                                        • lukaszc2
                                          Rider
                                          • 2013
                                          • 376

                                          #21
                                          Standardowo to wygłuszenie jest montowane w OIII z silnikiem Diesla. W silnikach benzynowych w chwili obecnej nie montują pewnie ze względu na oszczędności. Wygłuszenie zamontowałem w dniu dzisiejszym więc czy coś daje na razie Ci nie odpowiem.
                                          Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                                          Komentarz

                                          • elektrykprosty
                                            Rider
                                            • 2013
                                            • 311

                                            #22
                                            Zamieszczone przez lukaszc2
                                            Standardowo to wygłuszenie jest montowane w OIII z silnikiem Diesla. W silnikach benzynowych w chwili obecnej nie montują ....
                                            ...a ja fabrycznie miałem w TSI.

                                            Komentarz

                                            • ELM0
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 224

                                              #23
                                              A ja zakupiłem i zamontuje jutro... Ciekawe czy poczuje różnicę
                                              Octavia III Combi 1.4 TSI Brąz Topaz

                                              Komentarz

                                              • Przem78
                                                Rider
                                                • 2013
                                                • 561

                                                #24
                                                Zamieszczone przez ELM0
                                                Ciekawe czy poczuje różnicę

                                                Poczujesz 3 różnice

                                                - w portfelu podczas zakupu
                                                - jak otworzysz maskę powiesz ale zaj*****cie wygląda :P
                                                - + 5 pkt do lansu na dzielni podczas uzupełniania płynu

                                                a tak na poważnie to IMO maska się mniej nagrzewa co może wpłynąć na lakier.
                                                Pozdr. Przemek

                                                Komentarz

                                                • Enriquez
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 7685
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Przem78
                                                  IMO maska się mniej nagrzewa co może wpłynąć na lakie
                                                  przemo, nie pijesz więcej z nami :diabelski_usmiech
                                                  Pozdrawiam
                                                  Marcin

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...